Häävieraan paluu

Viime lauantaina juhlittiin rakkaan ystäväni J:n häitä, joten pääsin taas tälläytymään juhlakuntoon. Jee! Kyseessä olivat siis toiset häät, joihin sain tänä kesänä kutsun, ja sehän tarkoitti taas shoppailua - en kai minä nyt samassa mekossa kaksiin juhliin mene, jotain rajaa. Budjetti ei ollut tälläkään kertaa päätähuimaava, koska olen tosiaan säästellyt pennosiani Englannin reissua varten (joka alkaa huomenna!!!). Voitte siis kuvitella, että tartuin heti tilaisuuteen, kun silmäni osui tähän Sokoksen alerekissä roikkuneeseen kaunottareen...


Part Two -merkkinen mekko oli alennettu 90:stä eurosta vajaaseen kolmeen kymppiin, ja vaikka kirkas väri hieman pelotti minua aluksi, olin loppujen lopuksi todella tyytyväinen hankintaani.


Näytän muuten aika hyvältä näissä kuvissa (vaikka itse sanonkin), ottaen huomioon miten pahana meikäläisen flunssa/uusiutunut poskiontelontulehdus jylläsi lauantaina! Asustepuolella luotin aika pitkälti vanhaan tarjontaan - joissakin tapauksissa hyvin vanhaan, olen nimittäin ostanut tuon Indiskan huivin aikoinaan RIPPIJUHLIANI varten! (Ja voin sanoa, että siitä on jo vierähtänyt hieman aikaa.) Vero Modassa myytävän Pieces-malliston laukku on ostettu viime syksynä, Glitterin hiuskoru on vuoden vanha, ja Gaborin sandaalit olen saanut eräältä äitini ystävältä. Sukkahousut ostin Seppälästä, ja täytyypä kyllä tähän väliin mainita, että siinä liikkeessä on mennyt sukkisten taso roimasti alaspäin. Ostin ennen melkein kaikki sukkahousuni Seppälästä, mutta nuo ovat kolmannet sieltä tänä kesänä hankkimani sukkikset, jotka hajosivat melkein heti. Harmillista!




Jotain uutta asustettakin sentään hankin näitä häitä varten. Kuvassa näkyvä aivan ihana kaulakoru on ystäväni Suskun tekemä, ja tykkään siitä ihan mahdottoman paljon! Ja mikä parasta, samanlaista ei ole kellään muulla tässä maailmassa. / The necklace above was custom-made by my lovely friend Susku, and I love it sooo much. The best thing is, nobody else has the same one. Thanks again, S!


All in all, olin kyllä erittäin tyytyväinen lauantain asukokonaisuuteeni, ja mikä parasta, tunsin oloni koko ajan mukavaksi; niin syödessä, tanssiessa, kuin ilmojen halki lentävää morsiuskimppua kurkottaessani...


 ...ja kyllä, minä sain kuin sainkin sen napattua! Hahhaa, nyt sitten odotellaan jännityksellä, milloin omia häitä tanssitaan... ;)

Sitä ennen katse kuitenki kohti hieman lähempää tulevaisuutta; huomista reissua, ja viimeisiä paniikissa tehtyjä "onko mulla nyt varmasti kaikki pakattuna" -tarkastuksia. 

Toodles! 

Comments

  1. Hei,

    Heitin haasteella takaisin :) Faktoja ei tartte uusiksi laitella jos et haluu mut ois kiva jos jaksaisit vastata kysymyksiin. :)

    http://narseskanelamaa.blogspot.fi/2012/09/faktoja-ja-vastauksia-kysymyksiin.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Your comments are appreciated! <3

Popular Posts