Colorblock

Järjestin lauantaina tyttökavereilleni illanistujaiset täällä meillä kotona, kun toinen puoliskoni oli omien kamujensa kanssa mökkireissulla. Hienosti mahtui kymmenen naista alle 45-neliöiseen kämppään, ja hauskaa oli! Mitä nyt ehkä pieni päänsärky seuraavana päivänä, mutta oli se sen arvoista. ;)

Sonnustauduin juhlallisuuksia varten seuraavanlaiseen asuun:



Tuo mekko on Forever21:n nettikaupasta tilattu Ombré Colorblock Dress, ja olen suoraan sanottuna rakastunut siihen. Tämä kuului kieltämättä kategoriaan "voinkohan minä nyt pitää tuollaista, kun olen niin kovin lihava", mutta rohkaisin mieleni, ja päätin että voin. Eikä kaduta yhtään, varsinkin kun sain kavereiltani mekosta niin kivaa palautetta! Hintaa mekolla oli 11,99 €, eli aivan naurettavan vähän. Suosittelen kyllä kaikille tuota F21:n nettikauppaa - tilaukset tulevat perille (kotiovelle kannettuina!) muutamassa päivässä, eivätkä kuuden euron postikulutkaan ole päätähuimaavat. Ja tosiaan, vaikka itse shoppailen tuolla Forever21+ osastolla, ns. "normipuolella" on myös vaikka mitä kivaa! (Bolero: Seppälä, sukkahousut: KappAhl, rannekoru: Pieces/Vero Moda, korvakorut: Glitter, kaulakoru: Ginatricot, laukku: LYDC London.)

All in all, kiva lookki kivaan iltaan!

Miten te tykkäätte pukeutua, kun lähdette viettämään iltaa kaveriporukan kanssa?

In English: I wore this Ombré Colorblock Dress from Forever21 to a girls' night out on Saturday. I think I've found a new favorite! What's your go-to party outfit?




Comments

  1. Kiitos hon <3 :) se on kyllä yks parhaista nettikaupoista!

    ReplyDelete
  2. Heips! Käväsit tuolla mun blogissa, kiitos kommentista!
    Sulla on myös tosi kiva blogi, bongasin heti muutamia vaatteita mitkä multakin löytyy ihan omasta vaatekaapista tai sit joitain mitä oon ihastellu kaupoissa! Meillä on selvästi vähän samanlainen maku :)

    Mä oon suunnitellu kans tuolta Forever21:stä tilaamista monet kerrat mutta ostoskori on näyttänyt aina siltä, että oon vaan suosiolla jättäny tilaamatta.. En osaa rajottaa sitä shoppailua yhtään.. :D

    Ootko ollu tyytyväinen niihin tuotteisiin, pitääkö siellä koot hyvin paikkaansa (just siellä plussapuolella)? Nii ja millä siellä maksetaan? Ehkä näiden tietojen jälkeen uskaltaisin jopa tilata.. :D

    Sibu / http://sibunseikkailut.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moi! No niin, hieno homma, että jaetaan tämä varsin erinomainen vaatemaku! ;)

      F21:llä on kokotaulukko, joka mielestäni pitää aika hyvin paikkansa. Se on jotenkin vaikea löytää tuolta sivuilta, itse olen etsinyt sen ihan google-haun kautta. Tässä linkki:

      http://www.forever21.com/sizechart/sizeChart.aspx?category=sweater&br=f21&type=product

      Tuolta löytyy tosiaan nuo plussakoot myös senteissä. :) Itse olen käyttänyt kokoa 2X, ja se on sopinut erinomaisesti.

      Olen ollut kyllä tyytyväinen, vaikka sellaista halpiskamaahan nuo ovat kuten esim. H&M:n vaatteet, että eivät ne ikuisesti kestä nukkaantumatta ja kulumatta, mutta hintaansa nähden ihan hyviä. :) Ja kun plussakoossa ei oikein Suomesta yhtä trendikkäitä löydy, niin sikäli ovat kyllä etulyöntiasemassa suomalaisiin merkkeihin nähden!

      Itse olen maksanut Visalla, eikä ole ollut mitään ongelmia sen kanssa. Myös Paypal-maksu onnistuu tuolla. Tuolta tilatessa on se hyvä puoli, että tuotteet toimitetaan tosi nopeasti, ja tuodaan kotiovelle. (Lähettifirmasta laitetaan muistaakseni tekstiviesti ensin ja kysytään, oletko varmasti kotona siihen aikaan kun paketti olisi tulossa.) Korkeintaan viikon olen joutunut odottamaan tilausta, yleensä siinä on tainnut mennä noin 4 työpäivää. Toimituskuluja ei tule jos tilaus on yli 75 €, muuten ne taitavat olla jotain 6-7 euron luokkaa.

      Kaikenkaikkiaan olen ollut tyytyväinen, mutta yksi miinuspuoli löytyy: monet noista paidoista ovat yllättävän lyhyitä, joten jos et halua napapaitaa kannattaa tarkistaa tuotetiedoista paidan pituus tuumissa, muuntaa se senteiksi ja varmistaa, että se on riittävän pituinen.

      Niin, ja muista varmistaa että tilaat tuolta sivujen EU-versiolta eli http://www.forever21.com/EU/ (etusivulla näkyy pieni EU:n lippu), jenkkilän tilauksille on oma sivunsa. :)

      Toivottavasti näistä tiedoista oli apua! :)

      Delete

Post a Comment

Your comments are appreciated! <3

Popular Posts